diumenge, 28 de desembre del 2008

L'ORFEU: PATGE DELS REIS MAGS




Els reis del Lluís Millet


porten coses i vigilen...


Els reis del Lluís Millet


porten coses als vailets!

Classe de P5 A


Classe de P5 B


Aquest any l'Orfeu és el patge encarregat de portar-li als Reis d'Orient la carta que hem elaborat conjuntament a la classe. El drac de l'escola va ser molt simpàtic amb tots i ens va regalar un detallet molt dolç. Gràcies, Orfeu! Ens veiem a la cavalcada de Reis al port del Masnou.


* Més informació:


http://www.geocities.com/ampalluismillet/inici_info.html



2 comentaris:

xell ha dit...

HOLA A TOTS, SÓC EN BERNAT. AQUESTES VACANCES M'HO ESTIC PASSANT MOLT BÉ. VAIG ANAR A SANT JOAN A CAGAR EL TIÓ I EM VA CAGAR UNA PISTA DE CARS, UNS NINOS QUE ES TRANSFORMEN I UNA PEL·LICULA. UN DIA VAIG ANAR A VEURE TITELLES. HE ESTAT MOLT AMB LA FAMÍLIA. AQUESTA NIT VENEN ELS REIS I ESTIC UNA MICA NERVIÓS.
TINC GANES DE VEURE US A TOTS.
ELS MEUS PARES US DESITGEN UN BON ANY A TOT.
UN PETONET I FINS AVIAT.

BERNAT

Alumnes de segon ha dit...

Hola Bernat! Quina alegria veure't pel bloc! Desitgem que aviat et treguin el guix del braç.
També aprofitem per convidar a tots els nens i nenes de P5 a deixar missatges en la nostra pàgina. Ara ja comenceu a escriure paraules i frases tot sols. Ànim!